My Christmas homage!

Este ziua mea! De cand ma stiu astept cu nerabdare aceasta zi. Cred ca o iubesc atat de mult pentu ca o asociez cu Craciunul. Iar Craciunul este cea mai minunata perioada din an, cand oamenii sunt cuprinsi de o frenezie molipsitoare, cand se vad din fiecare casa brazi atent impodobiti si lumini colorate, cand tot orasul este plin iar aceasta atmosfera festiva ii cuprinde pe toti indiferent de varsta.

Tin minte fiecare zi de nastere pe care am avut-o, le tin minte pentru ca parintii mei mi-au facut fiecare aniversare speciala. Le tin minte pentru ca acestea sunt cele mai frumoase amintiri pe care le am, iar pentru asta nu o sa le pot multumii vreodata indeajuns. Ei mi-au aratat magia acestei sarbatori si chiar daca nu pot fii langa ei in acest an... este Craciun iar asta ne va unii mereu indiferent cati kilometri se vor afla intre noi. 




Comments

Popular Posts