Black widow

Astazi am vrut sa incerc ceva mai dark dar totusi sofisticat si usor retro. Cu siguranta nu este stilul meu, dar mereu imi place sa incerc look-uri cat mai diferite intre ele. Asta nu inseamna ca nu am propriul meu stil, ci doar ca reinventez moda punandu-mi amprenta in fiecare outfit pe care-l imbrac. Pana la urma despre asta este vorba, sa aduci ceva nou, nu sa copiezi. Sa te joci cu materialele si culorile in cele mai inedite combinatii iar la sfarsit sa simti armonia. "Moda e creată dintr-o idee amuzantă care se consumă pe loc. Stilul rămâne... ca un copac. Acelaşi copac, dar altul în fiecare primăvară." Coco Chanel






Comments

  1. The experiment is successful. Fine casual outfit, You looks good but its no "perfet retro" :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts