I'm looking for a treasure!

Tinuta de astazi a fost inspirata de legendele cu pirati, comori ascunse, secrete si aventuri gata sa fie descoperite. Iar cel mai important lucru, evident, este lada cu comori. Ei bine poate ca aceasta lada nu are comori nepretuite inauntru dar este plina de surpize. Initial aceasta lada era gri, crapata si foarte deteriorata. Aceasta are in jur de 100 de ani si a fost o lada de transport. M-au fascinat mereu povestile din spatele acestor obiecte atat de vechi si incarcate de istorie. Asa ca am decis impreuna cu mama mea sa o modificam putin. Astfel am restaurat-o, am vopsit-o si i-am pus diverse accesorii.
Eu consider ca a iesit absolut fabulos!
Cred ca acest talent al mamei mele de a transforma orice lucru in ceva waw l-am mostenit si eu, doar ca pe partea de outfit-uri. Am ales pentru aceasta tinuta o vesta in stil army care este vedeta acestui look, o pereche de jeans kaki si pentru un aer casual, o pereche de tocuri.
Sper ca am reusit sa va inspir sa va construiti o tinuta pentru urmatoarea voastra aventura.





.

Comments

Popular Posts