Shabby Chic

Seara aceasta a fost perfecta. O tinuta romantica, ceai de menta si o carte plina de eroism si dragoste care va intoarce in timp intr-o poveste somptuoasa a sec XVIII. "Scandalul sezonului" de Sophie Gee este una dintre cartile mele favorite si v-o recomand si voua.
Cat despre tinuta, am abordat un outfit romantic alcatuit dintr-o camasa din dantela usor transparenta cu o fustila din tulle neagra. Dresul cu trandafiri si cerceii sunt cele care-mi completeaza look-ul visator.
M-am integrat perfect in camera mea care este in stilul Shabby Chic. Eu una ador acest stil in totalitate deaoarece, in opinia mea, acesta exprima atat romantismul vremurilor trecute cat si modernitatea, visele si imaginatia  unei lumi perfecte si totusi pline de imperfectiuni.
Masuta de langa fotoliu este un vechi geamantan al bunicului meu pe care l-am gasit in pod si l-am reconditionat. L-am tapitat in interior si l-am dat cu lac iar pentru un impact mai mare i-am pus picioare transformandu-l astfel intr-o masuta de cafea.
Sunt curioasa, voi in ce stil va regasiti?








Comments

Popular Posts