Play it right

Toata povestea a inceput de la ghete. Le-am achizitionat de curand si sunt foarte incantata de ele. Modelul cu gheise a fost cel care  m-a cucerit iremediabil. Sunt din piele si sunt foarte practice deoarece sunt imblanite in interior.
Pot spune ca tinuta mea adopta putin din stilul hipsterilor. Am inceput gandindu-ma ca la aceste ghetute merge perfect o rochie feminina si scurta, dar am sfarsit purtand o fusta in stil army cu un pulover scurt crem. Dresul verde l-am cumparat special pentru aceste ghetute si m-am axat din start pe aceste culori iar gheozdanelul este deasemenea o achizitie recenta, eu una fiind innebunita dupa orice are model de camuflaj.
Cine s-ar  fi gandit la abordarea printului military,  cu cel cu gheise si blanita in aceasi tinuta? Eu una nu! Dar  am ajuns la aceasta combinatie si surprinzator sunt foarte multumita  de ceea ce a iesit. Astept cu nerabdare sa-mi spuneti opiniile voastre!








Comments

Post a Comment

Popular Posts