Flapper dress

Si a venit in sfarsit si pentru mine acest eveniment pe care il asteapta toata lumea absolventa de liceu, si anume balul de absolvire. Iar eu cum sunt o nonconformista din nastere, normal ca nu puteam sa dezamagesc pe toata lumea si sa-mi iau o rochie lunga de gala ca marea majoritate. Asa ca mi-am ales ca punct de reper anii 20'. Nu stiu de ce am ales tocmai aceasta perioada, dar am fost inspirata de mama mea si am fost pur si simplu fascinata de aceasta idee.
Cel mai greu a fost sa-mi gasesc celebra bentita charleston fara de care tinuta mea si-ar fi pierdut farmecul. Desigur ca nu am gasit nimic asemanator in magazine iar cele de pe internet erau dintr-un planstic ieftin fara urma de perle adevarate. Mama mea fiind un designer innascut (am mostenit aceasta latura de la ea) a reusit sa-mi faca ea una. Si nu doar ca a reusit, i-a iesit absolut fantastic!
Ce regret este faptul ca, in nicio poza nu mi se vede bine bentita si restul tinutei, nu am vrut sa fac special o postare cu acest eveniment de aceea pozele sunt facute de prietenii mei, dar acum nu pot rezista tentatiei.
Sper sa va placa!


(Prietena mea Ioana care a fost fermecatoare, spargand tiparul rochiilor pana in pamant alaturi de mine)









Comments

Popular Posts